The Basic Principles Of سایت همفکری

Wiki Article

همشهری دانستنیها ضمیمه ای است که در آن آخرين خبرها و گزارش‌های علمی با زبانی ساده و قابل فهم، براي عموم مخاطبان ارائه می شود.

آیةالله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی مدظله فرزند ارشد ایشان در تقریظی که بر کتاب آیت نور نگاشته‌اند، می‌فرمایند:

نسخه دسکتاپ نسخه موبایل نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

خواص زعفران:خاصیت دارویی زعفران،چرا باید زعفران مصرف کنیم؟؟!

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی:

چطور اینترنتی کارهامو به بهترین افراد بسپرم برام انجام بدن؟

یکی از روش‌های موثر برای استفاده از تجربه افراد باتجربه، مراجعه به کتاب‌ها و منابع معتبر است. کتاب‌ها و منابع معتبر، اطلاعات و تجربیات افراد باتجربه را در اختیار ما قرار می‌دهند.

در متن حکم «اسامه آیت‌الهی»  خطاب به «شیما جوزی» آمده است: «با عنایت به تجربیات، سوابق و دانش مرتبط سرکار عالی و همچنین موافقت ریاست محترم صندوق‌ها با پیشنهاد اینجانب، بدینوسیله به سمت "سرپرست مطالعات و برنامه ریزی نظام اکچوئری و بیمه‌ای" منصوب می‌شوید.

گروه شهرنگار به بررسی مسائل شهر در بستر خودش می‌پردازد، گاهی قدم در حوزه اقتصادی می‌گذارد و گاهی مسائل اجتماعی را در خود جای داده است گاهی بحث روز مسائل محیط زیست و گاهی مهندسان در تیر رس هستند و اصلا گاهی مسائل سیاسی در کف شهر، موضوع اصلی گروه شهرنگار است تا حقی که شهروندان برگردن مجموعه همشهری دارند here ادا شود.

همچنین برای تحقّق آرمان‌های بلند حکومت اسلام و حلّ مشکلات آینده نظام به ملاقاتهای خصوصی با رهبر فقید انقلاب روی آوردند که چون ملاقاتها کوتاه و فرصت ناچیز بود نظرات و طرح‌های خویش را در قالب بیست پیشنهاد مهمّ و کلیدی به مرحوم آیة الله شهید مطهّری رضوان الله علیه که از دوستان قدیمی و شاگردان سلوکی ایشان به شمار می‌آمدند برای ابلاغ به محضر آیة الله خمینی ارائه نمودند.

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید ارسال نظر

در این بخش، به بررسی راهکارهایی برای حل چالش‌ها و سوالات زندگی با همفکری با دیگران می‌پردازیم.

همچنین، می‌توانیم از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین استفاده کنیم تا با افرادی با علاقه‌های مشابه و تجربیات مشابه آشنا شویم و با آنها همفکری کنیم.

این تجربیات می‌توانند به ما انگیزه و الهام بدهند و ما را به سمت راه‌حل‌های موثرتر و موفق‌تر هدایت کنند.

Report this wiki page